Гарантія та сервісне обслуговування

Висока якість поставленого нами товару, своєчасне сервісне обслуговування, оперативне гарантійне обслуговування і постійне вдосконалення практики роботи з клієнтами – основа нашої роботи.

Співпраця з безпосередніми виробниками дозволяє поставляти на ринок тільки високоякісні опалювальні і вентиляційні системи з усіма необхідними сертифікатами якості, максимальним терміном гарантійного обслуговування і детальними інструкціями з експлуатації для кожної одиниці товару.

Згідно із законодавством України ми приймаємо до повернення товар протягом 14 днів після покупки. Фірмова гарантія виробника і постачальника обладнання Флюгер Пласт поширюється на весь представлений товар, що підтверджується заповненим гарантійним талоном і мокрою печаткою.

Гарантійне обслуговування

Всі представлені в салоні або в інтернет-магазині товари сертифіковані українськими уповноваженими організаціями. Все обладнання, що продається офіційно ввезено в Україну, обслуговується виключно мережею офіційних сервісних центрів, окремих для кожного виробника.

Ми не співпрацюємо з посередниками або дилерськими організаціями, кожен товар має тільки один, офіційний гарантійний талон, який видається при продажу товару через нашу компанію.

Гарантувати безперебійну роботу техніки, що вимагає кваліфікованого монтажу та наладки (колонки, системи вентиляції, бойлери, опалювальні котли) може тільки виробник. У разі будь-якої несправності чи інших проблем звертатися потрібно тільки в фірмовий центр обслуговування фірми виробника.
При купівлі товару поцікавтеся у продавця адресами таких центрів і визначте для себе найбільш зручний з них. Не користуйтеся послугами “дешевих” майстрів і майстерень, оскільки гарантійний термін вони не продовжать, а їх помилки можуть призвести до поломки обладнання. В такому випадку виробник не замінить товар чи його компоненти по гарантії.

У разі поломки зверніться в авторизований сервісний центр, пред’явивши гарантійний талон. У випадку, якщо поломка сталася протягом гарантійного терміну всі роботи по ремонту і заміна компонентів будуть проведені абсолютно безкоштовно. Також тут можна укласти договори на обслуговування після закінчення гарантійного терміну (післягарантійне обслуговування). Таке обслуговування не буде безкоштовним, проте якість виконаних робіт буде значно вищою, а їх вартість меншою.

Причини відмови в безкоштовному гарантійному обслуговуванні

  • Некоректна експлуатація, яка призвела до поломки. Перед початком робіт з будь-якою придбаною технікою в обов’язковому порядку необхідно ознайомитися з доданою інструкцією і виконувати всі рекомендації;
  • Невиконання сервісного технічного обслуговування обладнання фахівцями центру. Наприклад, газові котли настінного типу потребують щорічного подібного обслуговування перед початком опалювального сезону;
  • Встановлений факт ремонту обладнання, що знаходиться на гарантії не уповноваженими особами або службами. Якщо причиною поломки стали перебої з електрикою, стрибки напруги та інші обставини, які підпадають під категорію “форс-мажор”;
  • Якщо причиною поломки стало засмічення повітряних фільтрів, дренажів, радіаторів внаслідок відсутності поточного сервісного обслуговування;
  • У разі введення в експлуатацію обладнання, що вимагає підписання приймально-здавальних документів, до безпосереднього підписання.
Короткий опис сторінки
Системи опалення та водопостачання
Оцінка покупців
5 based on 2 votes
Тип послуги
Системи опалення та водопостачання
Бренд
Флюгер Пласт,
Вул. Героїв УПА 73А,Львів,Львівська область-79000,
Telephone No.(096)-409-0265
Зона
Львів
Опис
Гарантія на продукцію систем опалення, водовідведення і вентиляції компанії Флюгер Пласт у Львові * тел.: +38(096)-409-0265 ✓ Кращі ціни


×